Kategória:
Feladás dátuma:
nov 16., 18:48A könyv egyszer olvasoot, új állapotban van.
A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak "zaját," hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az alábbiak:
A Márkák Alkalmazkodása Az Új Digitális Környezethez
A Digitális Ökoszisztéma
A Fogyasztók Bevonását Eredményező Intelligens Tartalmak...