Kategória:
Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaA könyv megkímélt, nagyon szép állapotban van.
A Toyota-módszer bepillantást nyújt abba, miként alkalmazza maga a Toyota a lean vállalatirányítást, és részletesen bemutatja a Toyota minőség és hatékonyságközpontú kultúráját mozgató 14 alapelvet. A könyv olvasása során szerzett ismereteinket bármely szervezetre és bármely üzleti folyamatra alkalmazhatjuk a szolgáltatási és az ipari szektorban egyaránt. A kötet segítségével megtudhatjuk, hogy vállalkozásunk miként válhat lean, tanuló szervezetté az emberek, folyamatok és a problémamegoldás megfelelő kombinációjának alkalmazásával.
A Toyota folyamatosan emeli a mércét a gyártás, a termékfejlesztés és a folyamatok minősége terén. Az eredmény egy lenyűgöző üzleti sikertörténet: egyre nagyobb piaci részesedés, egyre magasabb nyereség az áraikat csökkentő versenytársakkal szemben, világszerte elismert eredmények az üzleti vezetők körében.
A Toyota lean (karcsú) rendszere az ipari és a szolgáltatási vállalatok körében egyaránt forradalmat indított el. Ezzel sokak szerint új, a tömeggyártás utáni korszak vette kezdetét. A Toyota-módszer bemutatja, hogyan fejlődött, és hogyan emelte magasabb szintre a gyártást a Toyota termelési rendszere. Mindezt az alumínium ereszcsatornák gyártásától a műszaki tervezésen át az alkatrész-raktározásig számos különféle ágazatban tevékenykedő vállalat példája is illusztrálja, amelyek a Toyota módszerei segítségével jelentősen növelték teljesítményüket.
A Toyota-módszer részletesen tárgyalja a Toyota Termelési Rendszere mögött rejlő alapvető vállalatirányítási elveket, és megtudhatjuk, hogyan hoz létre a Toyota ideális környezetet a lean technikák és eszközök megvalósításához az alábbi módszerekkel:
Támogatja a folyamatos fejlődés és tanulás kultúráját.
Kielégíti az ügyfelek igényeit (és ugyanakkor kiküszöböli a veszteséget).
Már első alkalommal is megfelelő minőségben termel.
A cégen belül neveli ki a vezetőket, nem kívülállók körében toboroz.
Minden alkalmazottat megtanít a problémamegoldásra.
Mindkét fél előnyére együtt növekszik a beszállítóival és a partnereivel.