Jófogás - közel 1,5 millió termék egy helyen

RólunkA Jófogás Magyarország egyik meghatározó online apróhirdetési platformja, 2010 óta vagyunk jelen a hazai e-kereskedelmi piacon. A márka tulajdonosa a magyar tulajdonú ingatlan.com Zrt. Közel 1,5 millió hirdetés található az oldalon és közel 2 millió felhasználót, vagyis minden 3. internetezőt érünk el havonta.


VásárlókéntKeress Autó, Ingatlan, Állás vagy bármely más kategóriában, válassz régiót vagy nézz szét országosan!


Eladóként Adj fel hirdetést könnyen, gyorsan, régiósan! Emeld ki, és tedd még vonzóbbá!


KüldetésünkA lehető legjobb szolgáltatás biztosítása mind az eladóknak, mind a vásárlóknak. Segítségnyújtás a gyors és egyszerű adásvételhez!


Szolgáltató neve:
Jófogás Kft.
Székhely:
1134, Budapest, Váci út 49. 3. em.
Szolgáltató elérhetősége - ügyfélszolgálat:
ugyfelszolgalat@jofogas.hu
Fizetős szolgáltatásokkal kapcsolatban:
+36 1 / 808 8288 (H-P:9-15)
Nyilvántartó hatóság:
Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Nyilvántartási szám:
01-09-433149
Szolgáltató adószáma:
32606753-2-41
Kövess minket!
Ügyfélszolgálat:

ugyfelszolgalat@jofogas.hu

Fizetős szolgáltatásokkal kapcsolatban:

+36 1 / 808 8288 (H-P:9-15)


A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023.évi XXV. törvény szerinti visszaélés bejelentésére a https://whistleblowersoftware.com/secure/jofogas_report weboldalon keresztül van lehetőség. A Társaság fogyasztói panaszokat nem fogad a felületen, ott kizárólag bejelentővédelmi ügyeket kezel. A visszaélés-bejelentés körébe nem tartozó megkereséseit a Társaság ügyfélszolgálatára juttassa el.

Digital Services Act
A Digitális szolgáltatásokról szóló 2022/2065 rendelet alapján a hatóságok felé kijelölt kapcsolattartói pont elérhetősége: dsa@jofogas.hu
A kapcsolattartás nyelve: magyar, angol

The contact point for the authorities designated under the Digital Services Act is: dsa@jofogas.hu
Contact language: Hungarian, English

Online Vitarendezési Platform (OVP)
Fogyasztónak minősülő Felhasználó online vitarendezési platformon keresztül kezdeményezheti a közötte és a Társaság között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatos panasza bírósági úton kívüli rendezését.

Fogyasztónak minősülő Felhasználó a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló 524/2013/EU rendelet (a továbbiakban: Rendelet) szerinti online vitarendezési platformon keresztül kezdeményezheti a közötte és a Társaság, mint online piac- és egyéb szolgáltatást nyújtó szolgáltató között létrejött online szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban felmerült fogyasztói jogvita bírósági úton kívüli rendezését. Az online vitarendezési platform az alábbi linken keresztül érhető el: Online Dispute Resolution | European Commission .

A Fogyasztónak minősülő Felhasználónak javasolt elsőként a Társasággal közvetlenül felvenni a kapcsolatot a jelen pontban foglaltak alapján panasza kivizsgálása és kezelése érdekében, ugyanakkor ez nem előfeltétele az online vitarendezési platform igénybevételének. Emellett a közvetlen kapcsolatfelvételre az online vitarendezési platform is lehetőséget nyújt, amely esetben a megegyezésre 90 nap áll rendelkezésre.

Amennyiben az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést a Fogyasztónak minősülő Felhasználó nem az Társasággal, hanem valamely a Társaság weboldalán hirdető másik kereskedővel, vagy szolgáltatóval kötötte és a panasz ezzel az online szerződéssel kapcsolatban merült fel, úgy az online vitarendezés ezen szerződéses partnerrel, nem pedig a Társasággal szemben kezdeményezhető.