Kategória:
Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaHoffmann Márta - Kozák Ákos - Veres Zoltán
Bevezetés a piackutatásba
512 oldal!!!
Kiadó:
Akadémiai Kiadó Zrt.Oldalak száma:512Borító:Cérnafűzött, Keménytáblássúly:1060 grisbn:9789630582926Nyelv:Magyarkiadás éve:2009Árukód:2097083 / 1013401Formátum:A 5 210 X 148
A régi nagy marketingmesében a piackutatás amolyan szegénylegény. Gondolatvilága enyhén vagy teljesen kopottas, szürke eminenciás csuhát visel, mindig a nagy arc(ulat)ú marketing királylány árnyékában jár, anyja a mostohája, kocka a feje és "módszertani" nyelven beszél. Mindig másokat szolgál, teszi azt, amit a marketing szerint kell és közben gyönyörűséges "folyamati" elszigeteltségben él. Az új mesében a szegénylegény már inkább "szerénylegény", aki természetes és elengedhetetlen része a marketingfolyamatoknak, aki stratégiai irányokat gyárt, aki nemet mond a kicsinyes problémákra és aki mer nagyban gondolkodni.