Cím:
Kategória:
Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaBagolyvár 2000 -olvasatlan
A könyv-amelynek harminc év utáni második kiadását látja az Olvasó akkor született, amikor a magyar gazdaságban remények ébredeztek a központi tervirányításos rendszer változására A könyvben foglalkozunk a reklám történetével csak úgy, mint funkciójával, az egyes médiák hatékonysága közötti különbségekkel, a minőség és a bizalom kérdésével Az új generációnak és a korábbiaknak is jó szívvel merem ajánlani a könyvet, amely nemcsak szakmai, de kortörténeti szempontból is élvezetes lehet mindazoknak, akiket érdekel Magyarország 1970-ben Hoffmann Istvánné .A reklám birodalmából valódi örökzöld a maga műfajában. Szórakoztató szakkönyv, amely olvasójával nemcsak megismertetni, hanem megszerettetni is képes a szakterületet. Ez pedig most, a mindennapok reklámáradatában legalább olyan aktuális, mint harminc éve.
Személyes átvétel, posta, foxpost, packeta ...