Cím:
Kategória:
Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaKJK-Kerszöv Jogi és Üzleti Kiadó 2004 -olvasatlan, szép állapotú
Mi az újdonság ebben a könyvben? Mi az, amivel a legtöbb reklámkönyv adós marad?
Ez 7+1 pontban fogalmazható meg:
1. Foglalkozik a hirdetési és médiaköltségek alakulásával, a reklámköltségvetés meghatározásának lehetőségeivel.
2. A reklámüzenetet befogadók megértését kívánja elősegíteni, ismertetve a fogyasztók meggyőzésének lélektani és szociológiai megközelítéseit, a szegmentáció és célcsoport képzés alapjait, módjait, felhívva a figyelmet az ebben elkövethető hibákra.
3. Részletesen ismerteti a média választás lehetséges szempontjait, a tervezés során használandó mutatószámokat. Alapos áttekintést kapunk a médiahasználati szokásokról.
4. A reklám kreatív kialakításához nyújt segítséget azzal, hogy megfogalmazza a jó briefing kritériumait, a copy stratégia értékelési szempontjait, a gyakorlatban előforduló stratégiai hibákat, és számba veszi a kreatív terv értékelésének kritériumait is.
5. Az ügynökségekről szóló fejezet a potenciális megrendelők számára nyújt információkat.
6. Gondolatébresztő a reklámnak a társadalomra, a gazdaságra és a konkurenciára gyakorolt hatása, és jó áttekintést kapunk az etikai, illetve a jogi szabályozás kérdéseiről.
7. A mű végén a fontosabb ágazatok reklámozási gyakorlatáról és lehetőségeiről, valamint a reklám jövőjéről olvashatunk.
+1. A hazai közreműködők adják hozzá a magyar szakmai hátteret: A könyvet gondozó teamben olyan nevek találhatók, mint Dr. Totth Gedeon a Budapesti Gazdasági Főiskola Reklám Tanszékének vezetője, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, Dr. Szánthó Zsuzsanna, a budapesti BKÁE Marketing Tanszékének adjunktusa és Dr. Fazekas Ildikó az Önszabályozó Reklám Testület főtitkára A reklámszakmából számos cég támogatja szemléltető anyagokkal, gyakorlati példákkal a magyar kiadást.
Személyes átvétel, posta, foxpost, packeta ...