Cím:
Kategória:
Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaMiles Young: Ogilvy a reklámról a digitális korban (új pld.)
A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak zaját, hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az alábbiak:
A Márkák Alkalmazkodása Az Új Digitális Környezethez
A Digitális Ökoszisztéma
A Fogyasztók Bevonását Eredményező Intelligens Tartalmak
A Legfontosabb Csataterek: A Közösségi Média, A Mobiltartalmak És A Folyamatos Kereskedelem
A Márkák, A Digitális Tartalmak, A Közösségi TÉR És A Társadalom KÖZTI Viszony
A Kreatív Technológiák Hatékony Alkalmazása
A BIG Data Jelentősége
Az INTERNET És A Feltörekvő Piacok
Személyesen átvehető Budapesten.
Foxpost ill. GLS automatába, vagy házhoz szállítással, tudom elküldeni. Utánvétellel is lehetséges: a Jófogáson keresztül GLS Háztól-házig szolgáltatással.