Kategória:
Feladás dátuma:
dec 25., 00:30Marketing alapismeretek
Bauer András, Berács József, Kenesei Zsófia
5000ft óbuda
36 20 949 1288
36 50 104 8272
posta kizárolag előre fizetés után pl mpl csomagautomatába + 3000ft
személyes átvétel óbudán lakcimemen vagy dunapláza
A marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők meggyőzésének és igényeik kielégítésének fortélyát, köznapi értelemben vett tudományát határozzák meg. A marketing felfogásunk szerint olyan alkalmazott közgazdasági és vállalatgazdasági diszciplína, amelynek mind a gyakorlati, mind az elméleti jelentősége egyre nő. A vállalatoknak olyan környezetben kell hatékonyan működniük, ahol a vevők alkotó módon képesek részt venni a közös értékalkotásban, ezáltal beleszólásuk, véleményük súlya növekszik.
A magyar gazdaság a 21. században jelentősen integrálódik a nemzetközi piacba, annak minden előnyével és hátrányával együtt. A gazdasági integráció és az információtechnológia fejlődése csökkenti a nemzeti határok szerepét, de a fogyasztók nemzeti érzelme, hazai termékek iránti vonzalma gyakran növekszik. A globális gazdasági válság és annak hazai sajátosságai jelentősen átalakították a fogyasztók értékrendjét és szokásait.