Kategória:
Feladás dátuma:
nov 16., 18:26Volt könyvtári példány, szép állapotban.
David Ogilvy, az amerikai reklámipar mágusa (Time), számos világhírű reklámkampány (Rolls-Royce, Schweppes, Schell, stb.) szellemi atyja és irányítója könyvében elárulja nekünk:
hogyan lehet állást szerezni egy reklámügynökségnél,
hogyan lehet olyan reklámot csinálni, amely sebes kattogásra készteti a pénztárgépet,
hogyan kell megírni egy jó reklámszöveget és rábírni az embereket, hogy el is olvassák,
a tévéreklámok közül melyik az a 12 fajta, amelyik eladja az árut, és melyik az a négy, amelyik nem,
hogy kell-e szex a reklámban, és még sok minden mást
Mindezt brutális őszinteséggel és csípős szellemességgel.
Hatásos reklám, munkakörök a reklámszakmában, hatásos tévé- és rádióreklám, nagy cégek reklámozása, "direct mail", az óriások: Lasker, Resor, Rubicam, Burnett, Hopkins és Bernbach
marketing menedzsment üzlet szövegírás reklám pr brandépítés